Snart barmarkssäsong

Idag hann jag med en skidtur på ormberget efter jobbet. Vet inte vad det är med just ormberget men hundarna är alltid sjukt taggade när vi kommer dit och drar upp tempot rejält! Jag hoppas dom kör så bra i framtiden när det är dags för tävling också. Det slutar med att man inte får någon motion själv men en kul åktur i alla fall! Det ligger dessutom en skjutbana precis bredvid spåret så det slutade med att dom fick lite "skott träning" också. Baloo märkte inte ens skotten och karo tittade sig lite fundersamt omkring vid första skotten men sen var han helt obrydd.
Värmen fortsätter och snön är snart borta. Inser att jag måste börja fundera på att köpa nån form av barmarksvagn. Jag funderar på att köpa en trehjulig sparkcykel eller en kickbike. Förra året körde jag ju på en vanlig cykel vilket känns galet farligt ju duktigare dom blir. Vi lånade även en trehjulig cykel som var mycket stabilare och bättre, men jag tror att en sparkcykel hade vart bästa köpet om jag ändå ska satsa och köpa en egen. Men vi får väl se om jag hittar någon för en okey peng! 
 

Kommentera här: